Λόγοι ασφαλείας της πτήσης απαιτούν την ταυτοποίηση των επιβατών πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους. Ως εκ τούτου παρακαλούμε να έχετε μαζί σας το διαβατήριο σας ή την αστυνομική σας ταυτότητα.
Τα ελικόπτερα διαθέτουν περιορισμένο χώρο αποσκευών. Οι επιβάτες πρέπει να είναι βέβαιοι πως οι αποσκευές τους είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές του εκάστοτε ελικοπτέρου.
Μερικές φορές υπάρχει χώρος για να τοποθετηθούν οι αποσκευές αλλά υπάρχει πρόβλημα με το βάρος. Το μέγιστο βάρος απογείωσης κάθε ελικοπτέρου είναι πολύ συγκεκριμένο και δεν πρέπει ποτέ να ξεπεραστεί σε καμία περίπτωση. Αυτό είναι ευθύνη του πιλότου. Έτσι, όταν σας ζητηθεί το βάρος σας ή το βάρος και το μέγεθος των αποσκευών σας, να ξέρετε ότι αυτό είναι για την ασφάλεια της πτήσης. Για να διασφαλιστεί αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε πριν την πτήση με τα γραφεία μας, για να ενημερωθείτε σχετικά με το όριο αποσκευών.
Κάθε νήπιο ηλικίας κάτω των δύο (2) ετών δύναται να καθίσει στην αγκαλιά ενός ενηλίκου εξασφαλίζοντας το με μία επέκταση ζώνης ασφαλείας βρεφών. Κάθε παιδί άνω των δύο (2) ετών απαιτεί το δικό του κάθισμα.
Κατοικίδια επιτρέπονται κατά την πτήση, ωστόσο θα πρέπει να συνοδεύονται από ισχύοντα πιστοποιητικά υγείας και εμβολιασμού. Καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης θα πρέπει να βρίσκονται σε ειδικά διαμορφωμένο κυτίο. Παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας πριν την πτήση, σε περίπτωση που σκοπεύετε να έχετε μαζί σας το κατοικίδιο σας.
Για πτήσεις ελικοπτέρων ο χειριστής και ο Operator είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την επιλογή της περιοχής που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο προσγείωσης, κρίνοντας εάν η περιοχή βρίσκεται εκτός κατοικημένων περιοχών ή όχι, συμμορφούμενη με τις διαστάσεις και τους περιορισμούς επιδόσεων του ελικοπτέρου κατά τη διάρκεια της προσγείωσης την απογείωση και φυσικά ότι αφορά την ασφάλεια της πτήσης, καθώς και την προστασία των προσώπων και των αγαθών στο έδαφος.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνό σας, το φορητό σας υπολογιστή να στείλετε και να λάβετε SMS. Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε να απολαύσετε και να μοιραστείτε το εκπληκτικό συναίσθημα της πτήσης του ελικοπτέρου. Εκτός βεβαίως, αν σας συμβουλεύει διαφορετικά ο πιλότος.
Ανάλογα με το ελικόπτερο, δεν υπάρχει πρόβλημα εάν ο επιβάτης δεν φοράει τα ακουστικά. Εναπόκειται στον πιλότο. Αυτή η πρακτική δεν συνιστάται ωστόσο, καθώς είναι ένα ζήτημα ασφάλειας λαμβάνοντας υπόψη ότι μόνο μέσω των ακουστικών ο χειριστής μπορεί να συμβουλεύει τους επιβάτες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Τα ελικόπτερα δε συντηρούνται όπως τα αυτοκίνητα. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα συντήρησης για κάθε ελικόπτερο με βάση κάθε ώρα, για να μην πω λεπτό λειτουργίας. Τα στοιχεία ελέγχονται και τροποποιούνται αναλόγως. Όλα αυτά γίνονται από πιστοποιημένους οργανισμούς με πολύ υψηλά πρότυπα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, όταν χρειάζεστε πτήση με ελικόπτερο, πρέπει να νοικιάσετε ΜΟΝΟ από εταιρείες ελικοπτέρων που διαθέτουν πιστοποιητικό αερομεταφορέα (AOC). Φυσικά, τα νεότερα ελικόπτερα έχουν πιο προηγμένα συστήματα.
Θα πρέπει να βρίσκεστε στον χώρο Γενικής Αεροπορίας του αεροδρομίου τουλάχιστον τριάντα (30) λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα απογείωσης.
Αν η πτήση σας ακυρωθεί λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και δεν υπάρχει ανάγκη για σας να πραγματοποιηθεί σε κάποια άλλη ημερομηνία, το ποσό που έχετε καταβάλλει θα σας επιστραφεί.
Αυτές οι δαπάνες περιλαμβάνουν τέλη από-προσγείωσης και έξοδα εξυπηρέτησης επιβατών σε ελληνικά αλλά και σε ξένα αεροδρόμια.
Αυτό σημαίνει:
Τέλη προσγείωσης/ απογείωσης περί τα 200 €.
Τέλη εξυπηρέτησης επιβατών 15 €/Επιβάτη.
1) εκρηκτικές ύλες, πυρομαχικά, πυροτεχνήματα, φωτοβολίδες, πιστόλια, περίστροφα κλπ.,
2) τσάντες ή χαρτοφύλακες με ενσωματωμένα συστήματα συναγερμού,
3) συμπιεσμένα αέρια, εύφλεκτα, μη εύφλεκτα δηλητηριώδη κλπ.,
4) εύφλεκτα στέρεα και υγρά (γέμισμα υγρού αναπτήρων, σπίρτα, χρώματα, διαλυτικά χρωμάτων, αναπτήρες, κλπ),
5) οξειδωτικά υλικά,
6) δηλητηριώδη και μολυσματικές ουσίες,
7) διαβρωτικά (οξέα, αλκάλια, υδράργυρος, υγρά μπαταριών κλπ.),
8) ραδιενεργά υλικά,
9) μαγνητικά υλικά ή επιθετικά υλικά.
Η μεταφορά φαρμάκων και καλλυντικών σε περιορισμένες ποσότητες αναγκαίες για τους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης επιτρέπονται.
Ο παραπάνω κατάλογος των επικίνδυνων υλικών δεν είναι εξαντλητικός. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ο ναυλωτής μπορεί να ζητήσει διευκρινίσεις από τον αερομεταφορέα.
Η βιομηχανία αερομεταφορών είναι αυστηρά νομοθετημένη. Επιδιώκουμε να ταυτιζόμαστε με το πνεύμα αλλά και με τις κατευθύνσεις αεροπορικής νομοθεσίας της EASA γιατί πιστεύουμε ότι κάνει τη λειτουργία μας ασφαλέστερη, αξιόπιστη και συνολικά καλύτερη για τους πελάτες μας.
Πληροφορίες που συλλέγουμε.
Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού της πτήσης θα σας ζητηθούν πληροφορίες που απαιτούνται από την ΥΠΑ, καθώς και πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να σχεδιάσουμε την πτήση σας. Οι πληροφορίες που απαιτούνται από την ΥΠΑ περιλαμβάνουν όνομα, ημερομηνία γέννησης , εθνικότητα και βάρος κάθε επιβάτη και των αποσκευών. Ακριβές βάρος επιβάτη και αποσκευής θα σας ζητηθούν. Μόνο μαλακές αποσκευές που δεν ξεπερνούν τα 15 κιλά ανά επιβάτη επιτρέπονται. Παρακαλείστε όπως ζητήσετε άδεια για τυχόν επιπλέον αποσκευές. Επιπλέον συλλέγουμε πληροφορίες διεύθυνσης, τηλεφώνου και χρεωστικής κάρτας για τη χρέωση της πτήσης αλλά και για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
1) Κάντε κλικ στην επιλογή Αίτηση Ναύλωσης στον ιστότοπο μας.
2) Σημεία αναχώρησης και προορισμού. – Παρακαλούμε επιλέξτε τα αεροδρόμια/ σημεία αναχώρησης και προορισμού σας.
3) Ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής. – Επιλέξτε τις επιθυμητές ημερομηνίες επιλέγοντας το εικονίδιο ημερολογίου.
4) Πληροφορίες επιβατών. – Επιλέξτε τον αριθμό των επιβατών. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 6 και ο αριθμός βρεφών το ένα. Κρατήσεις για πτήσεις ασυνόδευτων παιδιών δεν είναι εφικτές. Παρακαλούμε σημειώστε στο χώρο των σχολίων εάν ένα παιδί ή βρέφος ταξιδεύει μαζί σας. Παρακαλώ σημειώστε αντίστοιχα των αριθμό των αποσκευών.
5) Επιλέξτε τύπο ελικοπτέρου. – Δύναστε να επιλέξετε μονοκινητήριο είτε δικινητήριο ελικόπτερο.
6) Στοιχεία επικοινωνίας. – Παρακαλούμε όπως μας παρέχετε το όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όπου θα λάβετε την προσφορά και ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής.
7) Κάντε κλικ στην ΥΠΟΒΟΛΗ για να λάβετε προσφορά.
Ένας υπάλληλος από το τμήμα σχεδίασης πτήσης θα συνεργαστεί μαζί σας για την κατάρτιση του σχεδίου της πτήσης σας που θα ταιριάζει στο πρόγραμμα/ προϋπολογισμό και ανάγκες σας. Θα ερωτηθείτε για το σχεδιάζεται να κάνετε και θα σας δοθούν προτάσεις. Μόλις καταλήξετε στο σχέδιο, θα συντάξουμε τη σχετική προσφορά μας και θα σας την αποστείλουμε στο email σας για έγκριση. Η πτήση σας θα τεθεί στον προγραμματισμό μας αμέσως μόλις επιβεβαιώσετε την κράτηση με πιστωτική κάρτα ή μεταφορά χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Κατά τη διάρκεια της σχεδίασης της πτήσης σας, θα σας ζητήσουμε πληροφορίες που απαιτούνται από την ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) μεταξύ των οποίων όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γεννήσεως και πόσο ζυγίζεται εσείς και οι αποσκευές σας.
Όλες οι ταξιδιωτικές προσφορές αφορούν σε απλή μετάβαση, εκτός εάν δεικνύετε διαφορετικά. Το αίτημα για επιβίβαση σε πτήση επιστροφής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα. Επιπλέον επιβάρυνση μπορεί να προκύψει.
Η επιβεβαίωση της πτήσης σας μέσω email ή με την συμπλήρωση και υπογραφή της φόρμας εξουσιοδότησης πιστωτικής κάρτας ή μέσω μεταφοράς σε τραπεζικό λογαριασμό για αγορά των προσφερόμενων υπηρεσιών, θεωρείτε ότι αποδέχεστε τους όρους και προϋποθέσεις του αερομεταφορέα.
Η προσγείωση εκτός αεροδρομίου είναι ένα από τα πλεονεκτήματα της μετακίνησης με ελικόπτερο, ωστόσο υπάρχουν ορισμένοι παράμετροι που καθορίζουν εάν θα μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας για την υπηρεσία απευθείας μετάβαση σας σε συγκεκριμένο σημείο. Το πρωταρχικό μας μέλημα είναι πάντα η ασφάλεια.
Ένας προορισμός προσγείωσης εκτός αεροδρομίου θα πρέπει πάντα να περιλαμβάνει ένα προκαθορισμένο εναλλακτικό αεροδρόμιο. Ακόμη και αν ο χώρος προσγείωσης έχει εγκριθεί, ο Κυβερνήτης του ελικοπτέρου δύναται να αποφασίσει ότι οι επικρατούσες συνθήκες δεν ενδείκνυνται για την ασφάλεια. Ο Κυβερνήτης διατηρεί πάντα το δικαίωμα να αρνηθεί μια προσγείωση εκτός αεροδρομίου σε οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την προσγείωση, κατά την οποία περίπτωση η πτήση θα συνεχιστεί προς το εναλλακτικό αεροδρόμιο. Ο πελάτης θα θεωρείτε υπεύθυνος για την επίγεια μετακίνησή του.
Η προσγείωση εκτός αεροδρομίου είναι ένα από τα οφέλη της μεταφοράς με ελικόπτερο, αλλά υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που καθορίζουν εάν μπορούμε να ικανοποιήσουμε ένα αίτημα πελάτη. Η πρώτη μας σκέψη είναι πάντα η ασφάλεια.
Ακόμα και αν η ζώνη προσγείωσης έχει εγκριθεί, ο πιλότος μπορεί να αποφασίσει ότι οι τρέχουσες συνθήκες δεν συμβάλλουν στην ασφάλεια. Ο Πιλότος διατηρεί πάντα το δικαίωμα να αρνηθεί εκτός αεροδρομίου οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την πραγματική προσγείωση, οπότε η πτήση θα συνεχίσει προς το εναλλακτικό αεροδρόμιο. Ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για την επίγεια μεταφορά εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά
Παρατίθενται τα κριτήρια που καθορίζουν τη δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός πεδίου προσγείωσης εκτός αεροδρομίου:
1) Η ελάχιστη διάσταση του πεδίου να είναι 50ft x 50ft.
2) Το πεδίο θα πρέπει να έχει την ελάχιστη κλίση και ανωμαλία εδάφους.
3) Πρέπει να υφίσταται μια ασφαλή ζώνη προσέγγισης που να επιτρέπει μεταβλητές συνθήκες ανέμου και ματαίωσης προσέγγισης.
4) Το πεδίο θα πρέπει να είναι ελεύθερο εμποδίων, δέντρων, κτηρίων, οχημάτων, ανθρώπων ή ζωντανών.
Εάν το πεδίο είναι μεγαλύτερο από 100ft x 100ft, χωρίς εμπόδια, με καλή διαδρομή προσέγγισης (για μεταβλητό άνεμο) και έχει επαρκή διαχωρισμό από πεζούς/ οχήματα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι λειτουργικό.